Suceavanews, un agregator de stiri local, a preluat informatia despre avantajele participarii la campania noastra. Textul integral, aici.
Noutati si comunicate de presa
Stirea despre campania Modele Umane in afaceri a aparut si pe OlteniaNews.ro, aici.
S-a vorbit despre campania Modele Umane in afaceri si pe Cariereonline.ro, aici.
Revista Biz, editia online, a prezentat campania Modele Umane in Afaceri. Textul integral, aici.
Business Adviser a preluat vestea despre noua campanie Trainart. Mai multe detalii, aici.
București, 20 aprilie 2015: Trainart (www.trainart.ro), companie românească specializată în servicii integrate de dezvoltare personală pentru segmentul corporate, lansează campania <<Modele Umane în Afaceri>>. Prin această campanie care marchează o nouă identitate vizuală și un nou concept de business, omul Empowered. Resourceful. Spectacular, Trainart oferă premii în valoare de peste 10.000 de euro companiilor românești și multinaționale care se înscriu în concurs. Premiul I este un program de training Metamorphosis (durata 4 zile/echipă de max 12 persoane); premiul al …
Daily Business a scris despre noua abordare de business a Trainart pe site-ul sau. Pentru a accesa articolul, click aici.
Adriana Boscanici (37 ani) organizeaza de 9 ani traininguri prin teatru, prin care „retuseaza” angajatii mutinationalelor cu 1.500-1.900 de euro pe zi. Asa ca anul trecut a facut venituri de 120.000 de euro. Chiar daca nu pare o cifra mare, business-ul sau, Trainart, este in crestere si se indreapta spre tarile din Vest. ________________________________________ „Ca in orice domeniu, oricine poate incepe o astfel de afacere insa nu oricine o poate mentine. Este o piata in curs de maturizare si este …