Be Resourceful

services-be-resourceful

BE RESOURCEFUL prin programele de training

Daca stii ce vrei sa obtii, a venit momentul sa-ti alegi instrumentele tactice. Selecteaza programele care iti dezvolta talentul individual si abilitatile de lucru in echipa, evolueaza personal si profesional, inspira-ti membrii din grup sa creasca la randul lor. Ai la dispozitie toate resursele.

 

BEST DEAL
Tehnici de negociere

Poti obtine aproape tot ce iti doresti daca stii cum sa ceri. Afla cum sa-ti pregatesti planul de negociere, ce stil sa adopti si ce greseli sa eviti. La finalul cursului, vei deprinde tactici, tehnici si trucuri utile, dar si modalitati de contracarare si contraargumentare.Cere si vei obtine!

 

SAY YOU, SAY ME
Training de comunicare

Cum sa adresezi intrebari ca sa obtii informatii complete, ce comunicam non-verbal, cum eviti greselile de comunicare, cum sa asculti activ pentru un feedback constructiv si ce inseamna feedforward? Ai intrebarile, te ajutam sa gasesti raspunsurile.

 

PEACEMAKER
Managementul conflictelor

Invata sa gestionezi (sau chiar sa dezamorsezi) conflictele cu sefii, colegii, subalternii si clientii, sa actionezi pozitiv in situatii critice si sa stapanesti jocurile de putere. Fara stres.

 

READY, STEADY, GO!
Management de proiect [elemente de baza]

Stabilirea obiectivelor si a strategiei, prioritizarea etapelor, identificarea resurselor, evaluarea riscurilor, gestionarea bugetului, comunicare cu echipa. Teoria e simpla, acum hai s-o exersam.

 

ALL TOGETHER NOW
Managementul echipei

Un sistem este mai mult decat suma elementelor sale. La fel si o echipa. Afla modurile de interactiune in grup, stimuleaza eficienta prin colaborare, stabileste roluri si responsabilitati. Si nu uita sa fii un lider prin exemplu.

 

WIND OF CHANGE
Managementul schimbarii

Poate ca schimbarea este singurul lucru constant in societatea contemporana, dar nu toti oamenii sunt pregatiti pentru ea. Aprofundeaza conceptul de schimbare organizationala, invata sa minimizezi disconfortul si rezistenta la modificarile inerente, ofera siguranta, modele inspirationale si instrumente de adaptare. Fara schimbare, progresul e imposibil.

 

DEAR CLIENT
Customer Care

Daca nu ai tu grija de clientii tai, o va face concurenta. Asa ca, inainte de urmatoarea interactiune cu unul dintre clienti, mai bine afli ce asteapta ei de la compania ta, cum sa-i asculti activ si empatic, care este rolul tau in interactiune si ce solutii poti oferi. Succesul si imaginea afacerii depind de acest serviciu.

 

NO PROBLEM
Rezolvarea problemelor si luarea deciziilor

Exerseaza-ti gandirea critica, identifica si analizeaza sistematic problema, argumenteaza si raspunde la argumente, aplaneaza confliectele si ia decizia de rezolvare. Vezi? Nicio problema, trebuie doar putin exercitiu.

 

FOCUS POCUS
Eficienta personala

De productivitatea fiecarei persoane din echipa depinde succesul companiei. Creste randamentul angajatilor prin concentrarea asupra obiectivelor, prioritizare si gestionare inteligenta a timpului. Adauga acest training pe „to do list”.

 

TIC TAC
Managementul timpului

Daca timpul oricum zboara, mai bine ii alegi tu destinatia. Stabileste-ti prioritatile, deleaga ce pot face altii, apara-te de „hotii de timp” si invata sa folosesti matricea timpului. Mai bine acum decat mai tarziu.

 

KING’S SPEECH
Abilitati de prezentare

Mark Twain spunea ca ii sunt necesare trei saptamani pentru a pregati un bun discurs improvizat. Daca nu ai acest timp la dispozitie, te putem ajuta sa accelerezi procesul. Invata cum sa stabilesti obiectivele prezentarii, sa tii cont de audienta, sa comunici verbal si non-verbal, sa interactionezi cu publicul. Bucura-te sa fii pe scena!

 

MEETING OF MINDS
Sedinte eficiente

15 minute sau patru ore? Invata sa-ti planifici eficient sedintele, sa pregatesti materialele si sa organizezi intalnirea, sa urmaresti indeaproape agenda si sa actionezi cand echipa paraseste sala. Ne vedem in sala, da?

 

MIND TRICKS
Creativitate si inovatie

Creativitatea este moneda-forte a secolului in care traim. Pregateste-ti compania pentru succes prin crearea unui climat inovator, prin tehnici de stimulare a creativitatii si prin recunoasterea ideilor inovatoare. Incepe de aici.

BEST SELLER
Abilitati practice de vanzare in teren

Ce spune coach Patricia Fripp: pentru un parteneriat de succes, atunci cand inchei o vanzare, trebuie sa deschizi o relatie. Asadar, afla cum sa abordezi clientii, cum sa „te” vinzi si care este psihologia procesului de vanzare. Daca stii teoria, hai sa o vedem aplicata.

 

SALES HOTLINE
Abilitati de vanzare prin telefon

In Romania sunt cam 23 de milioane de cartele SIM active. Imagineaza-ti ce piata imensa! Deprinde abilitatile de a vinde si consilia prin telefon, urmeaza scriptul pas cu pas si incheie tranzactia. Hai sa exersam putin: alo?

 

ROYAL ACCOUNTS
Managementul conturilor majore

Din portofoliul de clienti, unii sunt mai „egali” decat altii. Asigura-te ca ultimilor le dedici atentia cuvenita. Te ajutam sa identifici conturile majore, sa le ierarhizezi si sa dezvolti relatia cu acesti clienti. Cand creezi plus-valoare, obtii un plus de profit.

 

SAVE THE DATA
Previzionarea si modelarea datelor

Interconectarea clientilor si a pietelor faciliteaza colectarea de „big data”, insa cum gestionezi acest mamut informational? Afla cum sa iei decizii de business in functie de pulsul pietei si cum sa previzionezi corect evolutia companiei, tinand cont de factorii de influenta si de risc. E matematica, dar nu numai.

 

BULL’S EYE!
Management prin obiective

Un sistem fiabil se reinventeaza odata cu timpurile. Managementul prin obiective este actual la 60 de ani dupa lansare. Iti aratam cum sa implementezi sistemul MBO actualizat in organizatia ta, cum sa setezi obiective realizabile, pe care sa le atingi cu resursele disponibile. Mizeaza pe eficienta!

 

TWO TO TANGO
Strategie si practica de marketing pentru vanzari

Cate departamente, atatea limbaje. Asigura-te ca toate echipele tale se inteleg pe aceeasi limba. Invata cum sa creezi relatii si activitati aliniate intre departamente, in special intre Marketing si Vanzari, prin reevaluarea intregii activitati a companiei. Un start fresh pentru rezultate mai bune.

 

COACHING THE COACH
Managerul-coach

Ca sa fii un lider inspirational pentru o echipa deja performanta, trebui sa fii un coach bun. Deprinde pasii (si subtilitatile) procesului de coaching, afla cum sa comunici cu fiecare membru din grup si cum poti implementa strategia in compania ta. Dezvolta-ti aceste abilitati si vei dezvolta intreaga echipa.

 

BLACK FRIDAY EFFECT
Planificarea si organizarea activitatilor de vanzari

In goana dupa contracte noi, nu uita de clientii actuali. Iti oferim solutii si instrumente practice pentru echilibrarea obiectivelor de vanzari pe termen scurt cu strategia pe termen lung a companiei. Asigura-te ca ai imaginea corecta despre prezentul si viitorul firmei.

 

MASTER TRAINER
Training pentru viitorii traineri

De la vocatie, la meserie part-time! Descopera potentialul de trainer al oamenilor din echipa ta si cultiva-l pentru a avea un mini-departament intern de training. Castigi astfel timp, bani si respectul organizatiei pentru ca reusesti sa identifici talentul latent al angajatilor.

 

EQ POWER
Inteligenta emotionala

Daniel Goleman, fondatorul conceptului EQ, este de parere ca latura emotionala a creierului e intotdeauna mai rapida in reactie decat cea rationala. Prin dezvoltarea EQ-ului devii mai optimist, gasesti rezolvari noi la problemele vechi, iti inspiri si influentezi mai usor colegii si clientii. Gandeste si, mai ales, simte pozitiv!

 

GET IT DONE!
Focus pe rezultate

Salvador Dali scria ca n-ar trebui sa ne fie frica de perfectiune, pentru ca oricum n-o vom atinge. Invata mai degraba cum sa-ti prioritizezi obiectivele si sa le atingi cu resursele disponibile, cum sa-ti creezi un plan B si cand sa apelezi la el, cum sa-ti organizezi ziua astfel incat sa termini tot ce ai pe lista.

 

MONEY TALKS
Finante pentru nefinantisti

Daca tabelele Excel cu multe cifre iti par greu de descifrat, te putem ajuta. Invata „circuitul banilor in companie”, afla cum sa interpretezi informatiile financiare si cum sa le folosesti pentru a lua decizii corecte pentru departament sau firma. Nu te teme, sunt doar bani.